Karta przedmiotu
Cz. 1
Informacje ogólne o przedmiocie | |||||
1. Kierunek studiów: Lekarski | 2. Poziom kształcenia: Jednolite studia magisterskie 3. Forma studiów: Stacjonarne/Niestacjonarne | ||||
4. Rok: III, IV, V, VI | 5. Semestr: Zgodnie z harmonogramem | ||||
6. Nazwa przedmiotu: Pediatria | |||||
7. Status przedmiotu: Obowiązkowy | |||||
8. Cel/-e przedmiotu Standardy postępowania w pediatrii; przyczyny, objawy, zasady diagnozowania i postępowania terapeutycznego w przypadku najczęstszych chorób dzieci; diagnostyka różnicowa najczęstszych chorób
| |||||
Efekty uczenia się/odniesienie do efektów uczenia się zawartych w (właściwe podkreślić): standardach kształcenia (Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego)/Uchwale Senatu SUM (podać określenia zawarte w standardach kształcenia/symbole efektów zatwierdzone Uchwałą Senatu SUM)
w zakresie wiedzy student zna i rozumie: E.W1, E.W2, E.W7, E.W4, E.W6, C.W50, C.W48, B.W29, D.W6, D.W16, D.W23 w zakresie umiejętności student potrafi: E.U2, E.U4, E.U6, E.U7, E.U8, E.U9, E.U10, E.U11, E.U12, E.U13, E.U14, E.U15, E.U16, E.U17, E.U18, E.U20, E.U24, E.U25, E.U27, E.U28, E.U29, E.U30, E.U32, E.U33, E.U38, B.U7, B.U9, B.U10, B.U12, B.U13 w zakresie kompetencji społecznych student jest gotów do: D.W16, D.W18, D.U4, D.U5, D.U13, D.U14, D.U15, D.U16
| |||||
9. Liczba godzin z przedmiotu | 380 | 10. Liczba punktów ECTS dla przedmiotu | 23 | ||
11. Forma zakończenia przedmiotu: egzamin | |||||
12. Sposoby weryfikacji i oceny efektów uczenia się | |||||
Efekty uczenia się | Sposoby weryfikacji * | Sposoby oceny */zaliczenie | |||
W zakresie wiedzy | Kliniczne studia przypadków, Zaliczenie pisemne/ustne, Egzamin pisemny/testowy/ustny | * | |||
W zakresie umiejętności | Obserwacja ciągła/ Ocena aktywności na zajęciach, Zaliczenie pisemne/ustne, Zaliczenie umiejętności praktycznych, w tym procedur zawartych w Dzienniku praktyk, Egzamin praktyczny | * | |||
W zakresie kompetencji | Obserwacja ciągła / Ocena aktywności na zajęciach, Egzamin praktyczny | * | |||
* w przypadku egzaminu/zaliczenia na ocenę zakłada się, że ocena oznacza na poziomie:
Bardzo dobry (5,0) - zakładane efekty uczenia się zostały osiągnięte i w znacznym stopniu przekraczają wymagany poziom
Ponad dobry (4,5) - zakładane efekty uczenia się zostały osiągnięte i w niewielkim stopniu przekraczają wymagany poziom
Dobry (4,0) – zakładane efekty uczenia się zostały osiągnięte na wymaganym poziomie
Dość dobry (3,5) – zakładane efekty uczenia się zostały osiągnięte na średnim wymaganym poziomie
Dostateczny (3,0) - zakładane efekty uczenia się zostały osiągnięte na minimalnym wymaganym poziomie
Niedostateczny (2,0) – zakładane efekty uczenia się nie zostały uzyskane